Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információ

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződést PDF formátumban is megtekintheti.

Az alábbi ÁSZF Eladó által a www.armyteklampa.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vevő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.armyteklampa.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Eladó vagy közreműködője által történik. Jelen dokumentum semmilyen tekintetben nem korlátozza a Vásárló külön jogszabályban meghatározott jogait.

A www.armyteklampa.hu webáruházban lámpákat valamint ezek kiegészítőit találja. A honlapon szereplő termékekről a lehető legtöbb információt a gyártó oldaláról szerezhet. A magyar nyelvű leírás esetleges pontatlanságaiért nem vállalunk felelősséget. Nem vállalunk továbbá felelősséget a gyártók által, a termék specifikációiban eszközölt változásokért, noha minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy honlapunkon magyar nyelven is a legfrissebb információt írjuk. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

A honlapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak 21,27% áfával (a nettó összegre vetítve 27% áfa). Egyes termékek esetében (könyvek) az áfa tartalom 5%. A honlapon megadott árak 1 db-ra vonatkoznak, kivéve, ha másként nem rendelkezünk. Az adott termék mellett feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásból fakadó téves összegek (pl. 1 Ft, 0 Ft) miatt Eladó nem kötelezhető a termék eladására, hanem felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Vevő minden kötelezettségtől mentesen elállhat vásárlási szándékától.

1.1. Üzemeltetői információ

A www.armyteklampa.hu címen üzemelő webáruházat üzemelteti a Bété-Ker Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Bété-Ker Kft.), továbbiakban mint Eladó, melynek adatai az alábbiak:

  • Székhely: 1096 Budapest, Ernő u. 24.
  • Adószám: 11425933-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-955067
  • Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
  • Számlavezető bank neve: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. (K&H Bank)
  • Bankszámla szám: 10401196-00012223-00000008
  • Bankszámla szám (IBAN): HU11 1040 1196 0001 2223 0000 0008
  • IBAN / Swift kód: OKHBHUHB
  • Közösség adószám: HU 11425933
  • Statisztika számjel: 11425933-2670-113-01
  • Elektronikus címe: info@armyteklampa.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 1 201 3130
  • Ügyvezető: Szarka Levente

Szaküzlet / Ügyfélszolgálat adatai:

  • Cím: 1096 Budapest, Ernő u. 24.
  • Telefonos elérhetőség: +36 1 201 3130
  • Nyitva tartás: Hétfő-péntek 9:30-17:00
  • Elektronikus címe: info@armyteklampa.hu

Tárhely szolgáltató adatai: Rackforest Kft. (132 Budapest, Victor Hugo utca 11.)

Eladó nem folytat engedélyköteles tevékenységet, illetve magatartási kódex nem vonatkozik rá.

1.2. A vásárlás menete

Termék megrendeléséhez nem szükséges Vevő regisztráció. A Kosárba feliratú gombbal a bevásárló kosárba helyezheti a terméket, ahol a termék darabszámát is megadhatja, továbbá a kosárból kiveheti. A Tovább feliratú gombra kattintva kezdheti meg a szállítási és fizetési adatok megadását.

A második oldalon válassza ki a szállítási és fizetési módot. Bizonyos esetben méret vagy súly vagy értékkorlátozás miatt egyes opció nem kiválasztható. Amennyiben végzett, a Tovább gombbal lépjen a szállítási és számlázási adatok megadására.

Töltse ki értelemszerűen a saját adatait (név, telefonszám, e-mail cím). Kérjük ezek pontos megadására különös tekintettel figyeljen oda. A szállítási címhez írja be, hol kívánja a csomagot átvenni. Személyes átvétel esetén az üzletünk címe előre ki van töltve, akárcsak PickPack Ponton vagy postai átvevőhelyen történő átvétel esetén a kiválasztott átvevőpont. Számlázási címet elég akkor megadni, ha az különbözik a szállítási névtől, címtől. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontos megadására, hiszen ez alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Kattintson a Tovább feliratú gombra.

A negyedik oldalon ellenőrizze az adatait, majd a megrendelés véglegesítéséhez kattintson a „Megrendelés jóváhagyása” gombra. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés jóváhagyása” gomb megnyomása előtt van lehetőség. A visszalépéshez a Vissza feliratú gombot kell megnyomni. A bevásárlókosár tartalma a vásárlás során bármikor módosítható (beleértve a benne szereplő termékek darabszámát), továbbá tetszés szerint törölhető. Ha a megrendelés befejeztét követően az adataiban vagy a megrendelésben hibát észlel, vagy módosítani kíván valamit, akkor telefonon vagy az info@makszutov.hu e-mail címen ezt jelezze nekünk.

Ezt követően a megrendeléséről kap egy elektronikus levelet az e-mail címére. Amennyiben levelünket nem kapja meg, kérjük ellenőrizze a spam (levélszemét) szűrőjét, hogy nem került-e oda a levelünk.

1.3. Az adásvételi szerződés létrejötte

Webáruházban rendelt termék átvételével adásvételi szerződés jön létre Felek között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja.

Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail Vevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül ajánlattételi kötelezettsége alól, azaz nem köteles a megrendelt terméket megvenni. A megrendeléseket Eladó automatikusan eltárolja elektronikus formában, a vásárló saját megrendeléseit Eladótól lekérdezheti. A megkötött szerződés más módon iktatásra nem kerül. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül és arra a Magyarországon alkalmazott jog irányadó. A szerződés nyelve magyar.

Minden vásárlásról magyar áfás számlát adunk, mely a Felek között létrejött szerződésnek minősül és garantálja a Vevő jogait külön jogszabályban meghatározott feltételek mellett (ld. lentebb).

2. Szállítás és fizetés

2.1. Szállítási lehetőségek

A szállítási költség összege a választott szállítási mód függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • átvétel személyesen szaküzletünkben
  • szállítás GLS futárszolgálat útján: vidéki és budapesti megrendelőink is választhatják ezt a lehetőséget, melyet főként az értékesebb és sérülékenyebb áruk szállításához javasolunk. Mivel a futárszolgálat napközben, munkaidőben keresi fel Önt az áru kézbesítése céljából, kérjük olyan címet adjon meg, melyen Ön vagy családtagja ebben az időszakban elérhető. Tekintettel arra, hogy a futárszolgálat tőlünk teljesen függetlenül dolgozik a saját menetrendje szerint, semmiféle ráhatásunk nincs, hogy a nap mely időpontjában kézbesítsék a csomagot. (Legfeljebb a kézbesítés napjára van némi befolyásunk.) Azt sem tudjuk vállalni, hogy kézbesítés előtt időpont-egyeztetés céljából telefonon felhívják a címzettet. Amennyiben a kézbesítés időpontját (esetleg helyét) kívánja egyeztetni, kérjük a GLS-sel vegye fel a kapcsolatot a (+36 1) 802 0265 telefonszámon
  • átvétel GLS csomagponton: GLS csomagponton történő átvétel ötvözi a GLS futárszolgálat gyorsaságát a PickPack Pontok nyújtotta kényelemmel: akkor veszi át a csomagot az átvevőpont nyitvatartási idején belül, amikor Önnek kényelmes
  • átvétel Packeta csomagponton ÚJ: Packeta a legkedvezőbb árú szállítási mód, akkor javasolt ha kis értékű terméket rendel, melynek kézbesítése nem időkritikus. Amennyiben átvevőhelyen veszi át a csomagot és utánvéttel kíván fizetni, egyes helyeken lehetőség van készpénzben ill. bankkártyával is kiegyenlíteni az utánvét összeget. Z-Box csomagautomatába történő kézbesítés esetén az utánvét összege kizárólag a mobiltelefonos Packeta alkalmazáson keresztül egyenlíthető ki. A csomagok átvételéhez kérjük, töltse le a Packeta alkalmazást. Packeta csomagpontra max. 200 000 Ft értékű küldeményt küldünk.

2.2. Szállítási határidő

Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, azt 1-3 munkanapon belül kézbesítésre átadjuk a szállítást végző szolgáltatónak. A fenti szolgáltatók Magyarország területén belül 1-2 munkanapon belül kézbesítik a megrendelt terméket. Amennyiben a termék nincs raktáron, annak beszerzéséről intézkedünk, melynek várható idejét megírjuk e-mailben vagy telefonon jelezzük. Vevő a beszerzés ideje alatt bármikor elállhat a vásárlástól, az előre esetlegesen kifizetett előleget Eladó visszautalja a részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Eladó nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kártérítésre.

A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért Eladó felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja a vásárlót.

A weboldalon feltüntetett szállítási határidő tájékoztató jellegű. A napban megadott idők esetén feltételezzük, hogy a beszállítónál raktáron van a termék, az ebből fakadó késedelmek miatt felelősséget nem vállalunk.

2.3. Szállítási költségek

Szállítási költségeink az alábbiak szerint alakulnak Magyarországon belül:

30 000 Ft alatt30 000 Ft felett
Packeta csomagponton átvétel1190 FtINGYENES
Házhoz szállítás GLS futárral1690 FtINGYENES
Személyes átvétel GLS csomagponton1390 FtINGYENES

Utánvéttel történő fizetés esetén 490 Ft díjat számolunk fel.

2.5. Fizetési módok

  • Készpénz: személyes átvétel esetén készpénzes fizetést és Visa/Mastercard/Maestro bankkártyát fogadunk el
  • Online bankkártyás fizetés: a K&H Bank Zrt. által biztosított online bankkártyás fizetéssel megrendelését azonnal kifizetheti Visa/Mastercard/Maestro bankkártyájával
  • Utánvét: magyarországi futárszolgálattal vagy GLS csomag ponton történő szállítás esetén lehetőség van utánvételes fizetésre. Ekkor Ön az átvétel alkalmával fizeti ki a megrendelt termék vételárát a futárnak vagy a postai alkalmazottnak. Itt hívjuk fel a figyelmet, hogy az utánvét megnövelheti a szállítási költséget, ezért javasoljuk az előre átutalással történő fizetést vagy a futárszolgálat útján történő kézbesítést. Az utánvét összegét egyes esetekben bankkártyával is kiegyenlítheti. Kupon felhasználása esetén utánvéttel történő fizetésre nincs mód.
  • Átutalás: átutalással történő fizetéssel kényelmesen, akár otthonából egyenlítheti ki a megrendelt termék vételárát és egyúttal a szállítási költséget jelentősen csökkentheti. A megrendelt terméket a vételár számlánkra érkezése után küldjük ki.
  • Számlabefizetés: amennyiben nem rendelkezik folyószámlával, de a szállítási költséget a lehető legalacsonyabban kívánja tartani, javasoljuk a bankszámlánkra történő befizetést. Az ország majdnem minden pontján befizetheti számlánkra a megrendelt áru árát. Amint jóváírják az összeget, a csomagot a címére elküldjük.

2.6. Online fizetés bankkártyával

Webáruházunkban leadott megrendelését lehetősége van bankkártyával kifizetni, melynek biztonságát kártyaelfogadó partnerünk a Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. (K&H Bank) garantálja. A fizetés során cégünk semmilyen módon nem értesül bankkártyájának azonosítószámáról, illetve egyéb adatairól, a K&H Bank felé pedig csak a fizetendő összeget juttatjuk el, más adatokat nem. Az elfogadott bankkártyák köre az alábbi: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, VISA, VISA Electron.

Fizetés menete az alábbi:

1.2 pontban részletesen leírtuk az online vásárlás menetét, az alábbiakban az online bankkártyás fizetéssel kapcsolatos egyedi információkra hívjuk fel a figyelmet. A fizetési módok kiválasztásánál az „Online bankkártyás fizetést választok” lehetőséget jelölje meg, ezt követően a megrendelés megerősítése után kattintson a „Fizetés bankkártyával” gombra. Miután átkerül a K&H Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, megadhatja bankkártyájának adatait. Az adatokat a Bank ellenőrzi, melynek eredményéről webáruházunkat értesíti és egyúttal böngészőjét visszairányítja webáruházunk oldalára.

A sikeres tranzakciót követően a K&H Bank megkezdi a bankkártyához tartozó számla terhelését rendelésének ellenértékével. Sikertelen tranzakció esetén (pl. hibás kártyaszámot, lejáratot vagy ellenőrző kódot adott meg, esetleg nincs elég fedezet a számláján), vagy amennyiben a fizetés során a Mégsem gombot nyomta meg, szintén visszakerül weboldalunkra. Mindkét esetben webáruházunktól e-mailben is kap visszajelzést a tranzakció eredményéről benne a tranzakció azonosítóval, mely a kártyás fizetést azonosítja.

A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben fizetés során bezárja böngészőjét, ez esetben a tranzakció eredményéről további email értesítést nem kap. Sikertelen tranzakcióját megismételheti, amennyiben a megrendelés visszaigazolásáról kapott email tetején levő „Megrendelés megerősítése” linkre kattint.

3. Jótállási feltételek

3.1. Jótállási idő

A 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett – cégünk által forgalmazott tartós fogyasztási cikknek minősülő termékekre jótállást vállalunk az alábbi feltételekkel. Fogyasztónak minősülő vásárlók számára 10 001 Ft – 250 000 Ft-ig 2 év, 250 000 Ft felett 3 év jótállást vállalunk. Jótállás keretében a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék a jótállás időtartama alatt kifogástalanul fog működni. A jótállás érvényesíthető a termék jótállási jegyén feltüntetett szervizben vagy szaküzletünkben. A jótállás érvényesítésének feltétele a jótállási jegy – vagy ennek hiányában a vásárlást igazoló számla – a bemutatása.

A hibás termék visszajuttatása a szaküzlet címére a vásárló feladata és költsége. Amennyiben a javításra, cserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre – ez esetben Vevő elfogadja, hogy a termék vételárán felül Eladó az esetlegesen elmaradt haszonért, kényelmetlenségekért kártérítést nem ad. Eladó törekszik arra, hogy a javítást 15 napon belül elvégezze, elvégeztesse, azonban egyes esetekben előfordulhat, hogy ez az idő meghosszabbodik tekintve, hogy a gyártó saját szervizében – külföldön – orvosolja a problémát.

Amennyiben a megvásárolt árucikk hibás vagy 3 napon belül meghibásodik, a vásárló cserére jogosult. A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. A 3 napos cseregarancia a termék jelentős részének meghibásodására vonatkozik, egyéb esetben csak a részegységet cseréljük.

Olyan árucikknél, ahol a csere előtt – a hibás működés vagy a minőségi kifogás egyértelmű megállapítására – előzetes bevizsgálás szükséges, átvételi elismervény ellenében vizsgálatra átvesszük és továbbküldjük a terméket a forgalmazó vagy szakszerviz felé. A vitatott árucikk visszajuttatása a vásárló feladata és költsége.

Jótállást kizáró tényezők:

  • Átalakítás, szakszerűtlen kezelés (különösen a tisztítás során okozott karcok, sérülések), helytelen tárolás, nem megfelelő szállítás vagy elemi kár
  • Nem megfelelő tápellátás következtében fellépő elektronikai meghibásodás
  • Természetes elhasználódás

3.2. Szavatosság

Szavatosság keretén belül Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket adott át Vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak; nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel; nem rendelkezik a termék leírásában szereplő tulajdonságokkal. A szavatosság kiterjed a hibás összeszerelésre, valamint arra az esetre is, ha a vevő a használati útmutató hibája miatt rosszul szereli össze a terméket.

Vásárló a hiba felfedezése után – de legfeljebb a vásárlástól számított két éven belül – minél hamarabb köteles érvényesíteni szavatossági igényét. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.

3.3. Vásárlástól való elállási jog

A 45/2014. Kormányrendelet alapján az interneten vagy telefonon megrendelt termék átvételétől számított 14 naptári napon belül minden fogyasztónkat* megilleti a vásárlástól való elállás joga, mely különösebb indoklás nélkül az alábbi feltételekkel vehető igénybe. Kérjük, az elállásra vonatkozó egyértelmű igényét írásban (e-mailben vagy postai levélben) előre jelentse be a fenti 14 napos határidőn belül, ezt követően 14 napon belül küldje vissza a terméket. Elállási igény bejelentésére javasoljuk a letölthető nyilatkozatot, de ennek használata nem kötelező.

Az alábbiakban pár szóban hétköznapi nyelven összefoglaljuk a rendelet előírásait (további részletekért tekintse meg a fenti linket.)

  • Elállási jog gyakorlása esetén amennyiben a termék termék értékvesztést szenved akkor ezt a vételár visszafizetésekor érvényesítjük vagy a terméket visszajuttatjuk a vásárlónak, a vevő költségére. Az értékcsökkenésként meghatározott összeget cégünk jogosult egyoldalúan meghatározni és a termék árának a 99 %-ig terjedhet. (Hétköznapi nyelven megfogalmazva: ha megvásárol egy terméket és azt eredeti állapotban visszajuttatja nekünk, akkor a termék teljes vételárát visszafizetjük. Ha a terméken használat nyoma látszódik – koszos, karcos, viseltes – akkor azt értékvesztésnek tekintjük.)
  • Az áru ellenértékét a visszajuttatást követő 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. Utánvéttel érkező terméket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben postai úton („rózsaszín” utalványon) kéri az összeg visszajuttatását, akkor ennek költséget Önt terheli.
  • A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
  • Az elállás joga csak a raktárról szállított termékekre vonatkozik, a vevő egyedi igényei és kívánsága alapján behozott/legyártatott termékekre nem.

* fogyasztónak minősül az a (természetes, azaz nem jogi) személy, aki a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt szerződést

3.4. Panaszkezelés

Vevő az esetleges panaszait az ügyfélszolgálaton teheti meg szóban vagy írásban. Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Vásárlók könyvébe bejegyezést tehet, vagy kérheti jegyzőkönyv felvételét melynek tartalmaznia kell nevét, elérhetőségét, valamint a panasz tárgyát. A jegyzőkönyv egy példányát a Vevőnek át kell adni. Eladó – amennyiben más törvényi rendelkezések nem vonatkoznak – 30 napon belül írásos választ küld Vevőnek.

További jogorvoslati lehetőségek:

  • Vevő panaszának elutasítása esetén jogosult panasszal fordulni békéltető testülethez, melynek során Eladó kötelezettséget vállal a békéltető testülettel való együttműködésre. A békéltető testületek listája lentebb található.
  • Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárást indítani.
  • Vevő jogosult panaszt tenni a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/

A jogorvoslati lehetőségek nem sorrendet jelentenek, a Vevő választhatja meg melyik jogorvoslati lehetőséggel kíván élni.

Békéltető testületek listája: 

Budapesti Békéltető Testület
Illetékességi terület: Budapest
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: 06-46-501-090

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám: 06-22-510-310

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710

Pest Vármegyei Békéltető Testület
Illetékességi terület: Pest Vármegye
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszám: 06-1-792-7881

A békéltető testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér – a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás). Az online meghallgatáson a Eladó egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

Eladót békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratot megküldeni. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles.

4. Áru-visszavételi garancia

Eladó az általa forgalmazott termékekre (kivétel az egyedi megrendelések) – függetlenül, hogy azt üzlethelyiségében vagy kiszállítás keretében értékesítette – 30 nap visszavételi garanciát vállal. A garancia csakis és kizárólag bontatlan, eredeti csomagolású, sértetlen, használatba nem vett termékre vonatkozik, az eredeti számla birtokában. Eladó a terméket becseréli bármelyik más termékre vagy vásárlási utalványt ad helyette. A garancia nem vonatkozik vásárlási utalványra. A termék visszaszállítása Eladó ügyfélszolgálatának címére Vevő feladata és költsége.

Áru-visszavételi garancia nem érinti Vevő vásárlástól való elállási jogát a 45/2014. Kormányrendelet meghatározott feltételek esetén.

Melléklet

Budapest, 2024. január 2.